ALALA

dreamer

ALALA

dreamer

حرفى ندارم ولى مینویسم

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

حرفى خاصى ندارم بگم فقط خواستم یه پست بذارم ^.^

خیلى زود قراره کلىىىىى تغییر ظاهرى داشته باشم! اولیش اینه که بابام بالاخره کاملا راضى شد که جدا ازشون زندگى کنم. هرچند هنوز کارى ندارم و باید با نوزده سال سن از بابام پول بگیرم ولى همین که ازشون جدا میشم هم خیلى برام خوبه. بحثامون کمتر میشه و باهمدیگه بهتر کنار میایم:) تغییراى بعدى هم همونایین که تو پست قبلى گفتم:)

از شنبه باید برم دانشگاه. از اینکه هرروز باید حرفاى اون دختره رو بشنوم که فقط قصدش اذیت کردن روح منه خیلى عصبانى میشم. نون بهم میگه خیلى سکوت میکنى دربرابرش ولى من واقعا حال جواب دادن بهشو ندارم. همه میگن بهم حسودى میکنه درحالیکه همه چیزش بهتر از منه! واقعا نمیتونم درکش کنم! حتى داف کلاسمون هم تو یه استورى خیلى واضح و معلوم نشون داد که بهم حسودى میکنه:/ نمیدونم دقیقا از زندگى چى میخوان! معدل بالاى نوزده، قیافه ى خوشگل، لباساى رنگى، کلى لاسو براشون ریخته بعد اخه من؟ منى که فک کنم یبار هم صدامو نشنیدن! حتى نمیدونن چجور ادمیم و همیشه ساکت و اروم یه گوشه نشستم.

همینا بسه بازم میام کلى ک"سشر میگم:))

  • Alala