ALALA

dreamer

ALALA

dreamer

نوراى رنگى دلم:)

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ق.ظ

از صبح شنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه کلاس دارم و هیچ تایم ازادى برام نمیمونه که براى خودم باشم. یه هفتس که تنها زندگى میکنم. یکى از دیواراى خونمو بنفش کردم و روش عکس نقاشیایى که دوس داشتمو چسبوندم. دیوار روبرویش یه اینه ى قدى هست با نقاشیایى که دوست کوچولوم برام کشیده. دیوارى که این دوتا رو بهم وصل میکنه رو کلى برچسب رنگى چسبوندم که با مدادرنگیاى رو میزم تناسب خوبى درست میکنه. خونم کوچیک و دوست داشتنیه. شبیه خونس. هیچ احساس ترسى ندارم. شبا از توى کوچه یه نور نارنجى رنگ همه جاى خونمو روشن میکنه. 


+خیلى وقته کتاب نخوندم. دوتا نمایشنامه خریدم ولى نخوندمشون. هیج فیلمى ندیدم و هیچ موزیک خوبى گوش نکردم. فقط درگیر کاراى اسباب کشیم بودم.


+زندگى دوباره خوب شده و موهام دوباره سبز شدن:)

  • Alala

نظرات (۲)

=))))))))) وییییییی چه تفاهمی
سرمه ای خیلی جذابه
پاسخ:
ارههههه*______*
=)))))پس بلاخره مستقل شدی آلا قشنگم مبارکه تبریک میگم بهت
تو این کشور مستقل شدن اونم به شکلی که مجرد باشیم خیلی دشواره هفت خان رد کردی ♡
دیوار بنفش خیلییی خوبه =)))))))))))
منم مدتی هست که کتابی نخوندم،نمایشنامه هایی که تهیه کردی اگر جذاب بودن به ماهم پیشنهاد کن*_*
اسباب کشی خیلی سخت و مشکله تا یه مدت ادم گیج میزنه و سردردِ البته من اینطور بودم.
موهای سبززز خیلی برات خوشحالم یادمه یه بار دیگه هم گفته بودی که موهاتو سبز کردی
پس دوباره انجامش دادی ♡_♡ 
اخرین بار که رنگ زدم بنفش زدم به سرم رنگش رفته الان شده هلویی =)
میخوام سرمه ایشون کنم دو دلم 😅
پاسخ:
مرسىىىىى تهىىىى^____^
اره واقعا هفت خان رد کردم ولى بالاخره تونستم:)
تو کلاس تاریخ هنرمون استادمون دربارش حرف زد منم کنجکاو شدم اورجینالشو بخونم ولى همچنان هیچى نخوندم خیلى تنبل شدم
اره بازم سبز کردم ولى الان رفته میخوام سرمه اى کنم منمممممم*______*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی