ALALA

dreamer

ALALA

dreamer

اولین

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ق.ظ

+ساعت سه شبه شایدم روزه نمیدونم!میخاستم البوم 25 ادل رو گوش کنم نه اینکه عاشق ادل باشم هااا از اخرین باری که عاشق یه سلبرتی بودم اصلن خاطره ی خوبی ندارم برا همینم دیکه بیخیاله عشق و عاشقی شدم :/ البته انتخاب دیگه ای هم ندارم چون فعلن فقط موزیکای اونو دارم :/ ها میگفتم، میخاستم ادل گوش بدم ولی نمیدونم چرا هندزفریام صدا رو بخش نمیکنن :/ الان دوباره امتحان کردم شد :/ چقد خوب میخونه :)

+چند روز بود که داشتم فکر میکردم بلاگ باز کنم یا نه ولی بالاخره تونستم تصمیم بگیرم ولی خب بازم نمیشه گقت که من ادم میشمو همینجوری ادامه میدم بالاخره مودی به تمام معنا هستم ولی سعی میکنم ادامه بدم چون حرفای زیادی دارم که بنویسم و راحت کنم خودمو :/

+فکر میکردم بعد اینکه کنکورمو بدم کلی کلاسای خفن میرمو چیزای جدید یاد میگیرم و کلی کار مفید انجام میدم و بالاخره از شر درس خوندن راحت میشم ولی خب همه چی برعکس شد :/ کنکورمو ریدم و باید یه سال دیگه هم بشینم بخونم و از طرفی بخاطر همین کنکورم بیشتر گشاد شدم و همه ی کارم شده فیلم دیدن و خوابیدن حتی کلاس نقاشیم رو هم امروز نرفتم با اینکه عاشق نقاشی کشیدنم و استادم :)

+گوشیم خراب شد بالاخره :/ خیلی رو مخ بود :/ حالا باید سه ماه بدون گوشی باشم و از اونجایی که اصلن از داداشم بعید نیست که بیاد و همینحوری لبتابو باز کنه در نتیجه ترجیح میدم یه مدت کلن بیخیاله تلگرام بشم! ولی یه چیزی خیلی برام جالب بود فقط چند نفر از دوستام متوجه شدن که نیستم :/ اولیش چیحلی بود :دی ، بعدی خاله دختر :دی ، بعدیم عروس خانوم :دی!

+هنوز تصمیم نگرفتم ادرس اینجارو بدم به دوستام یا نه ولی خب میدونم اخر سر میدم :/ کاز آیم دهن لق -_-

همینا دیگه...

  • Alala

نظرات (۲)

پووف
پاسخ:
-__-
  • نعنای وَشی
  • سعی کن تو جو درس خوندن قرار بگیری. منم  کل تیر استراحتِ بعدِ ریدنم بود. اما خب این فاصله جز گشادی چیزی به ارمغان نیاورد:))
    پاسخ:
    تا مهر که بیخیالش شدم از یک مهر :))
    همه گشادا :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی