ALALA

dreamer

ALALA

dreamer

نکنه...!

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

گاهی وقتا میشینم با خودم فکر میکنم که اگه الان تو یه کشور دیگه با ادمای متفاوتی بودم چی میشد؟ چجور ادمی میشدم؟ قیافم چه شکلی میشد؟ چند تا خواهر برادر داشتم؟ از چه گلی خوشم میومد؟ بازهم مخالف جنگ بودم؟ و اینکه بازم بدترین وحشتم بود؟ گات میدیدم یا سریال کره ای؟یا هردو؟ بازم کراشام شبیه هم بودن؟ خرخون بودم یا تنبل؟ اصلن بازم 18 سالم میشد؟ اونجا هم گشاد بودم؟ از چجور موسیقی خوشم میومد؟ وااااااای اگه ترکی بلد نباشم چحور میتونم اون کلمه های خوسگل و زشتی رو که همه ی جرییاتو تو خودسون دارن رو بگم؟ یعنی بازم بی ار تی لاور میشم؟اگه بی ار تی نداشته باشن چی؟ چطوری میرقصم؟عربی؟هیب هاب؟هندی؟باله؟ نقاشی چی؟ اگه جنگ زده باشیم؟ اگه تو ال ای باشیم؟ اگه سلبرتی باشم چی؟ یا یه سیاستمدار؟ یا یه روسبی؟ نکنه تو مالزی باشم و بازم روسزی سرم کنم؟ یا یه چشم بادومی ژابنی که با کارش خودکشی میکنه؟ نکنه یه مورچه باشم که زیر باهای بزرگ مامان بزرگم له بشم؟نه نه اصلن دوس ندارم اونظوری بمیرم!


  • Alala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی